Czy pozycjonowanie ma alternatywę?

Wielu ludzi zastanawia się na tym czy pozycjonowanie ma jakąś opcję. Wielu profesjonalistów twierdzi, że tak – twierdzą, że jest nim AdWords. Ja jednak twierdzę, że pozycjonowanie jest w całości czymś innym i AdWords samo w sobie nie stanowi rozwiązania problemu braku pozycjonowania w firmie. Już tłumaczę dlaczego.

Otóż pozycjonowanie jest działaniami, które posiada na celu odnalezienie drogi do klienta poprzez naturalne przeszukiwania. Jednak AdWords jest typem reklamy CPC czy płatności za klik, a z całkowitą czyli stu procentową pewnością jak się domyślasz pozycjonowanie jest całkowitym zaprzeczeniem płatności za klik. Do tego istnieje bardzo duża grupa użytkowników, którzy w metodę negatywny podchodzą do jakichkolwiek form reklamy. Możesz powiedzieć, że pozycjonowanie stron to także forma marketingu i ja się z Tobą zgodzę. Jednak zwyczajni konsumenci internetu tak tego nie odbierają. Dla nich naturalne wyniki wynajdowania to świętość w której nie są wstanie dostrzec ingerencji marketingowca a w tym przypadku pozycjonera. Użytkownik uważa, że algorytm wyszukiwarki przedstawił mu najlepsze firmy czy również sklepy dla jego zapytania. Stąd też konwersja z wyników naturalnych niekiedy kilkukrotnie przewyższa tą z reklam typu CPC. Sprawdź nasz Polski katalog firm który daje Tobie możliwość właściwego zaprezentowania swojej firmy w sieci.