Strony internetowe wytwarza się po to, żeby za ich pomocą mogły wypromować swoje usługi firmy, które działają na rynku. Nie ma w tym nic dziwnego. W ogromnej liczbie przypadków opracowuje się nie tylko i wyłącznie polskie wersje stron, niemniej jednak i ich obcojęzyczne odpowiedniki.
Tak jest np w przypadku firm, których specjalnością i podstawa działania jest transport międzynarodowy. Z obcojęzycznych wersji witryn internetowych zagraniczni klienci i kontrahenci mogą dowiadywać się o funkcjonowaniu takich przewoźników. Firmy transportowe, które działają na polskim rynku, w ogromnej liczbie przypadków inwestują w strony www, bo dzięki temu nie są gorsze od konkurencji i wychodzą naprzeciwko potrzebom klientów, którzy w dużej liczbie przypadków takich usługodawców szukają właśnie za pośrednictwem Internetu. Jeżeli na internetowej stronie poda się informację, że specjalnością danej firmy transportowej jest spedycja międzynarodowa, to od razu daje się sygnał na to, że firma para się transportem międzynarodowym. Nie każda firma transportowa taką działalność prowadzi. Sporo z nich para się tylko transportem krajowym. Wynika to głównie z organizacji firmy i tego, jakimi rokowaniami na przyszłość ona dysponuje. Strony firm transportowych nie mają informacji o cenniku usług, bo taki jest ustalany osobiście. Wręcz o ile firma transportowa Prymus czy każda inna chciałaby taką informację podać, to lub byłaby ona bardzo niekonkretna, albo myląca. W sytuacji cen transportu cennik jest bardzo zróżnicowany i zależy on od charakteru zamówienia. Dlatego niemożliwe jest to, żeby na witrynach należących do firm transportowych podawano dokładne ceny usług.
Polecam: Prymus.