Pozycjonowanie a zupełnie nowi klienci

###

Celem pozycjonowania jak i innych działań marketingowych jest dotarcie z własną ofertą do nowych kontrahentów. A więc czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak w jaki sposób na przykład. reklama telewizyjna czy też radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie ma szereg zalet a dotarcie do nowych klientów to wyłącznie jedna z nich. Ale jak możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych kontrahentów. Rozwiązania są dwa.

Pozycjonowanie swojej strony internetowej. No jest chyba to w większości przypadków wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już w całości znaczna rzesza dużych a nawet niewielkich firm. Dla niewielkich firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie musimy narażać się na wielką dziurę w budżecie.

Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o naszej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie zapewnia nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy również skorzysta z naszej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR pozwala niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. Jak to dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia więc wyszukać opinie w sieci na dany temat. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zagwarantuje nam przychylność klienta. Posiadamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.